måndag..

idag va de måndag, fyfan va tråkigt, en hel vecka kvar sen är de helg.
moster ingrid ringde nyss.. mormors syster, de va länge sen man hörde från henne. hon är så snäll :) men iaf, idag på danse, (ballet) -.- började vi på dansen som vi ska göra på showen. fyan va pinsamt, haha jag dansa i tyllkjol och trikåer :S naaej.
jag har vart dålig på att ladda upp bilder, så tänker lägga in alla bilder från alla dagar, så ni kan ju gå ner och kolla på alla inlägg och kolla på de nya bilderna, haha ja lovar de är värt de.
jag ska plugga spanska nu.. f*ck, spanska omprov imorgon, längtar inte. juste en possitiv sak som hände idag va att min spanska lärare sa att jag inte behöver göra provet till kapitel 9! NICE.
en pinsam sak som hände idag.. efter dansen gick jag ut och skulle sätta på mig skorna, då såg ja en kille som ja trodde va min kompis så ja sparka på hans ben, killen vände sig om och va en annan kille -.- skit pinsamt, ja gick därifrån och as garva och blev helt röd i ansiktet, och han bara kolla på mig.. ja. jag är bra på att skämma ut mig.

den gick inte o rotera, så ni får se mig på sidan, haha

bjuder på den här, kolla bästis :S


hade viktors röv i ansiktet på son.. haha, dra upp byxerna vafan din fjortis ;)


tycker lovisa ser väldigt glad ut


Kommentarer
Postat av: helena

sexit! :D

2009-03-17 @ 10:36:56
URL: http://markelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0