fredag kväll

jag och linnea åkte till stan och kolla på bio, det blev män som hatar kvinnor, den va skit bra, men lite läskig.. vi drog hem vid typ 1, jag sov inte hemma men hon sov hos sig :P min mamma hämta mig vid ungefär 11, jag kom hem och gjorde mig iordning och stack iväg och mötte linnea och vi åkte till stan för jag skulle kolla min tunga, men så blev de inte, utan vi fika bara. nu sitter jag här hemma med min bästis Jessica, hon äter cheese bolls och är skit sur xD hon ger mig nån blick just nu som ja inte riktigt vet vad den ska betyda xD haha, aja nu ska jag äta cheese bolls, hare bra
xoxo

gissa vem som gjorde de här, jo klumpiga sarah
ja lyckas alltid med sånt xD haha


linnea satt på pappers korgen ist för på bänken.. smart där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0