svar på frågorna

Från Lina
hur lång är du å hur mkt väger du? :)

svar: jag är 166cm lång och väger typ 50 nånting

Från anonym

Har du löshår ?

japp det har jag


anonym igen
Vart gjorde du dina piercingar, hur mycket kostade dom, & behövde du ha förälders tillstånd ? :)
svar: jag har gjort alla mina piercingar i stan, den i naveln och tungan på det stället som ligger ungefär vid hötorget och i näsan på det där B ställer som jag inte kommer ihåg vad det heter. som ligger på de liten gata nära PUB. och ja jag behövde mina föräldras tillstånd

Per Nilla

har du pollen allergi?
äter du med öppen mun?
vilket äpple tycker du bäst om: röd eller grön?

Svar: nej det har jag inte
Svar: haha nej det gör jag inte xD
Svar: gröna

från ...

är du oskuld?
har du pojkvän?
har du/haft dagar då du hatat ditt utseende?
vad vill du jobba som när du blir äldre?
berätta en hemlis...

Svar: nej
Svar: inte just nu
Svar: ganska ofta faktiskt
Svar: kanske designer

från anonym
är du oskuld?
Svar: redan svarat på.

anonym
vad tävlar du i?
Svar: tennis

anonym
vad händer mellan dig och danial
och mellan dig och johannes?

Svar: jag och danial har ingen kontakt alls.
Svar: det tog slut mellan mig och johannes för typ 1 månad sen, kanske mer

Från Issa

vad hände med Daniele? tyckte ni vat söta tesammans.

Svar: de ända vi gjorde var att bråka. kände mig som en fånge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0