onsdag

shulles. jag får min moppe hem till mig imorgon :D woho! i am happy face! och jag klara mitt moppe prov, fick bara 2 prov, de är ett till happy face, ett lite mindre happy face är att jag inte klara spanskan så ska göra det igen imorgon igen.. de måste gå den här gången.. jag och jessica åkte till täby centrum efter skolan och jag köpte ett par shorts, från gina, visar bild imorgon. jessica sover här ikväll. vi sitter och äter popcorn, och jag försöker plugga spanska. finns de nått mer att säga.. jo juste, jag hade match idag, vann med 6-1 6-3. bruden ja spela mot va så jävla irriterande xD haha. nej men nu ska jag gå och mysa lite med min bästis. vi hörs sen, pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0