nu drar jag från stockholm 30 juni

ohyes ni läste rätt, jag drar till gransnäs som ligger i småland i 2 veckor, (konfimationsläger) kommer bli skit kul. men kommer sakna alla här hemma. så om 14 dagar får ni kolla på min blogg igen, för då kommer massa bilder. jag håller faktiskt på att packa nu. och klockan är 1 på natten, (eller ah morgonen) och bussen går klockan 8, haha lyckat sarah. det finns ett problem till.. alla mina kläder får inte plats i väskan -.- menmen, får väll sätta mig på den och be mamma stänga den xD haha. men måste fortsätta packa min väska.. och sen ska jag försöka sova också. juste, jag har blivit förkyld -.- har skit ont i halsen och är täppt i näsan xD haha! tycker faktiskt synd om mig själv. menmen, nu ska ja sluta klaga, vi hörs när jag kommer hem, ha de bra här i stockholm, pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0