blabla

jag är verkligen inte på blogg humör, så förlåt en än gång för den dåliga uppdateringen.
igår så va jag och linnea med filip, marcus och jack, vi satt vid sjön och typ snacka och tog det lugnt. efter det drog vi hem till mig så pjag kunde hämta lite kläder och andra saker. vi hämta moppen och åkte till några kompisar och va med dom ett tag, sen åkte vi moppe hela vägen till gribbylund -.- not kul och det va kallt som fan, och jag hade damp så jag skrek på allt och alla som irritera mig på vägen dit (speciellt trafikljusen) xD haha. ah och idag, så färgade linnea håret först och sen åkte vi till täby centrum och köpte smink efterssom att mitt är helt slut, och då menar jag verkligen slut.. linnea åkte med sin mamma och kolla på nånting vet inte vad men nånting iaf. så jag åkte och träffade felix en liten stund i gribbylund centrum och sen åkte jag hem och drack oboy och åt bullar (a) mums. snart ska jag äta middag tror ja, annars får jag göra egen, för jag orkar inte sitta o vänta i 100 timmar på den. ikväll ska jag och linnea träffa jack och filip och massa andra (ovanligt) och vi ska dra hem till filip. men vi hörs lite senare för nu ska jag duscha, puss så länge <3

haha de här va några dagar sen, men måste bara visa filip som är så grymt snygg i min jacka xD haha not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0