torsdag

tjenixen.. har inte vart hemma idag så har inte kunnat skriva. idag var jag i täby centrum och köpte 2 tröjor, sen åkte jag och jessica till john och va där ett tag, sen åt vi donken :P haha, som vanligt, driver. nej men jag hatar sommarlov, eller nej det gör jag inte, det är bara en sak jag hatar me dom.. jag blir så jävla FET! jag äter som en jävla kossa och tränar ingenting.. ingen bra kombination alls. så de ska faktiskt bli skönt att dansa hela nästa vecka. få bort allt de här fettet som jag samlat på mig de här 10 veckorna snart. fan va jag babblar på om ingenting. tror nog de är dags för att sova nu. skriver imorgon när jag vaknar.
xoxo sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0