söndag




tjenixen, nu va de ett tag sen jag skrev igen, jag ska bli bättre jag lovar, men inläggen blir så tråkiga utan bilder :(, men iaf, igår blev jag konfirmerad, de va skit kul, jag fick massa fina presenter som ett kors halsband gjort av diamant och opaler, ett silver halsband från pilgrim, 3000 kr, en ed hardy tröja, moppe, och sen ska jag få en ipod också.
alla åker bort idag :( pontus och nils åker till göteborg, jessica åker till västkusten, och linnea är på sitt landställe, maria är på gotland, ah alla är typ borta förutom jag, men några finns kvar, och de är jag riktigt glad över, för annars skulle jag sitta hemma o tjocka mig varje dag och bli rund som en boll. jag kom nyss hem från kyrkan, vi hade nattvard :P och vädret är skit igen -.- inte kul. men skitsamma, jag ska duscha nu, skriver sen <3


Kommentarer
Postat av: S

vart har du percingar?

2009-07-29 @ 01:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0