sjukling på hög nivå

tjenatjena, förlåt för att jag inte skrivit nått. men imorse åkte jag in till doktorn typ vid 7, och jag fick ligga där i typ 2 timmar. jag kunde inte stå upp och hela jag skakade, men det blev bättre sen, jag hade bara halsfluss som typ hade gått ut i kroppen eller nått, jag fattade inte riktigt, men jag har fått medicin nu iaf :) hela dagen har jag bara vart hemma och sovit och ätit glass i stooora lass!
jag är så jävla sur på en person just nu, fyfan för den människan asso, den personens namn början på F, hm undrar vem de kan vara. -.- usch blä fyfan! att inte kunna andas gör de inte lättare att va sur heller.
jag orkar inte me killar just nu asso.
nej men jag ska försöka sova nu så jag kanske blir frisk snabbare.. puss gurka

här har ni sjuklingen Sarah




juste de var nån som fråga vart jag har piercingar.. the answer is: naveln, näsan och tungan


Kommentarer
Postat av: Annie

harru eller fick du pierca dig under navelen?:O:D<3

2009-08-01 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0