onsdag

nu är det bara 2 veckor och 6 dagar kvar.. till vad är en hemlis, men jag längtar som fan..
ja ni, jag och maria sov hos filip idag, igår va vi på fest hos nanni, dit kom fler än jag trodde, kanske 50 st. men de va kul. när vi kom hem till filip åt jag och maria upp hela hans kylskåp typ, haha säger bara en sak, om maria och sarah är hungriga, akta er xD haha nej men jag och maria åkte hem till mig typ halv 12, och då åt vi manna gryns gröt, mackor, oboy och hela skiten. vi ska inte dra nånstans idag, vi ska bara va hemma och ta de lugnt. kanske göra ansiktsmask och pyssla lite. hon är nere och duschar nu, så vi får se va vi gör sen. men ja skriver lite senare, xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0