måndag

jag vaknade för typ 2 timmar sen av att min pappa "slipar" golvet, eller vafan han nu gör men de låter riktigt jävla mkt iaf. min hund kom o la sig under mitt täcke och låg o skaka, nutte.. han va rädd :( pappa har hållt på me de där i 3 timmar nu, jag har knappt nån hörsel kvar.. -.- menmen, ska ända åka nu snart, skiter i sminket, kör på naturligt idag också. jag ska till skavlöten tror jag, och träffa john och en massa andra, juste Linnea kommer hem idag! Wiie, så jag ska vara me henne, josse, linnea ikväll, sen kommer vi säkert träffa filip, jack och massa andra. men de är ikväll, nu är klockan bara 1, så nu ska jag hitta nånting att ha på mig, skriver sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0