hemma igen.. eller ah för några dagar sen

sorry att jag inte skrivit nått, jag kom hem för 2 dagar sen, men jag har verkligen inte orkat. egentligen ska jag sova nu, men de går inte för vi har gäster och dom spelar musik så hela huset skakar.. och jag har så jävla ont i huvet och dör snart av trötthet. kommer snart gå o slå sönder den där jävla radion. jag har massa bilder från gransnäs, men min sladd vill inte funka, så jag kan inte ladda upp bilderna. men jag fixar det snart :) de här 2 dagarna som jag vart hemma har jag varit med anton, john, felix, pontus, martin, nils, jessica, björn, robin, danne och massa andra. de har vart skojj.. haha. men jag ska faktiskt försöka gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp kl 11 imorn, och då ska jag till kyrkan och öva till konfirmationen. me kåpor och hela skiten, nice :D haha, jag ser ut som en levande zombi. men ni får se bilder sen. vi hörs puss på röven <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0