fredag

tjenixen, har inte gjort så mkt idag, träffade jack, philip, linus, och en massa, och sen va jag såklart me linnea också. klockan är typ 5 nu, ska bara äta sen ska jag ut igen. ska kanske till mörby eller så ska jag nånstans i gribbylund, vi får se va de blir.
jag funderar på att lämna in min mobil på lagning, den är så jävla seg och är helt mörk på skärmen, ah helt fuckad helt enkelt. så jag lämnar väll in den nångång innan sommar lovet är slut. de är typ bara 1 månad kvar av sommarlovet :( fan ja vill verkligen inte tillbaka till skolan, jag orkar verkligen inte! och de här året är de ju nationella proven också, gullit värre -.- saik. menmen, jag ska duscha nu, skriver senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0