..

äntligen! nu har jag laddat upp mina bilder. så jag kommer lägga upp alla bilder lite random

                     


1. jag gjorde ansikts gips sak, på robert och nils gjorde på pontus
2. bevis på hur lång anton är xD
3. pontus sysselsättning, va att spruta lotion på mig..
4. antons skot och mina skor.. jag har storlek 38 och han storlek 50
5. jag och anton klottra på roberts rygg
6. jessica i skogen :P
7. anton ihop tejpad och får en kvast i röven
8. danne och pontus
9. anton och anton langar posen :P
10. Danne, anton och pontus är cp som vanligt
11. pontus den lilla gangstern spelar piano xD
12. john borstar tänderna
13. anton
14. Jessica sover :P
15. Danne langar posen
16. Anton och pontus
17. jag och john
18. Pontus och john
19. robert och pontus hoppa på marcus
20. han somna och vi stoppa cheeze bollz och chips i hans mun :P
21. nils somna också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0