tro mig snälla

jag hatar när man känner såhär. fan ja hatar den där jävla klumpen i magen.
jag fattar inte va mer ja ska göra.
ja känner mig så jävla hopplös
ja känner mig så jävla patetisk
som om jag inte har nån styrka kvar alls
klumpen i magen växer bara mer mer.
fan, kan du snälla sluta göra såhär mot mig
att du aldrig tror på mig.
du fattar inte. de är du och jag nu
varför skulle jag skämmas över dig, nu när det är du och jag
om jag skulle skämmas över dig skulle ja inte ens va tsm me dig.
du får känna precis hur du vill.
men fan iaf.
jag hatar den här känslan
jag vill bara att du ska fatta att du verkligen är mitt allt

snälla baby, kan du bara förstå att jag älskar dig
danial sarraf, killen i mitt liv
- prinsen i min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0