NYAR!

sorry om ja ine upptaderat men jag har inte haft nan dator. 

vi fira nyar i bendigo och dar kopte pappa ett guld armband och en guldpiercing (a) skit fina, ska visa kort sen
pa nyar va jag, mamma och pappa i Bendigo och fira nyar med min faster Anjie, Farbror Bruce, kusin Anthony, hans kompis, pappas kompisa, hans fru och barn (amanda), lite senare kom ricks mamma och pappa som min pappa kallar mr & mrs P. 
jag tror nog inte min nyar kunde blivit battre.. jo om min alskling och bastavan va dar sulle den va perfekt.. men nu va dom inte de sa ah.. 
det kommer skit mkt bilder fran nyar bara sa ni vet :D sa nar ja kommer hem ska jag ladda upp alla sa ska ni fa se bilder pa mig och alla andra, (foresten ja va tvungen att ha en glittrig rosa hatt) -.- xD menmen, va gor man inte for familjen (a)
nar kl va kanskr halv 12 gick vi till stan och kollade pa skiiiiit fina fyrverkerier, de va ballt. de va precis over bron. efter de gick mamma o pappa och alla andra till pubben, fast ja hade skit ont i huvet sa ja gjorde sa vi gick :P
nar vi kom till hotellet somna ja direkt

pusssss pusssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0