MY BIRTHDAY! :D

jaaa nu hörni, idag är de min födelsedaaaaaaaaag :D YIPPIE! äntligen :O idag i skolan, va jag jätte glad och vi jag, sofia och sebbe som också fyller år idag (vi är tripplingar) haha not xD men aja, alice gjorde iaf en jätte fin och god tårta till oss :D tack Alice! efter skulan drog jag och min bästis till stan en snabbis och köpte en jacka till mig, som va en födelsedags present, (a) min bästis Jessica sov hos mig, vi skulle kolla på nån film som sen visa sig va svart vit xD haha inte nått som vi gillar precis, så vi gick och la oss ist :P
här kommer många bilder från min födelsedag :D

jaja skit snygg i ansiktet, men de kan ja bjuda på :P


snö på min födelsedag är en självklarhet!


japp, bianca och alexandra, säger ja bara xD


alla i skolan stötta mig på min födelsedag :D eller ah iaf 1..


fanny skulle rita et tjej som hängdes xD


skolan fick en sån här grej på min födelsedag
de kan inte bara va en slump
utan de måste ju va en present till mig? ;O haha (a) hoppas kan man ju alltid göra
[min bästis]



my bestfriend!


visst är min tårta fin? :) [biten som e borta ligger på min tallrik] (a)


mina saker som ja fick :)


min fina nya dator, im in love!!
19 tums skärm ;) niec va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du ditt hår plus löshår så fint vågigt?

2009-01-29 @ 21:01:31
Postat av: Anonym

de bara e så :P

2009-01-30 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0