allting

de har blir ett jävligt långt inlägg, och fyfan va svårt de är att skriva me å ä och ö nu xD haha.. aja här kommer alla bilder fran australien, håll i er .. haha ;)

vi kör dag för dag så blir det lite enklare för er.



dag 1 har inga kort, for da sov jag :P

dag 2. skulle vi hem till Doreen och pappas liksom andra slakt 
  
dag 3. drog jag och mamma till Knox City, såhär såg jag ut

dag 4. drog vi till knox igen (a) my clothes
 
dag 5. på morgonen drog jag mamma o pappa till knox med sindy, på kvällen åt vi middag hos pappas syster och mina kusiner
  
dag 6. firade vi jul hos älsklings faster
  
dag 7. då vare dags för  julafton :D
    
dag 8. vi åkte till philip island och hälsa på Jeff pappas kompis
haha wierd toalett xD haha humor
   
dag 9. vi åkte till stranden
  
haha kolla bilden, man kan köra dit och säga vad man vill ha för alcohol. smart och dom säger DONT DRINK AND DRIVE liksom xD

dag 10. stranden och lunch med Jeff
   
dag 11. på dan knox city, på kvällen kom hela släkten
    
dag 12. åkte vi hem till Doreen igen och åt middag
  
dag 13. NYÅR!!!
   
dag 14. vi åkte till Albury för att träffa pappas pappa för första gången
    
dag 15. åkte vi till sydney
    
dag 16. kollad på allting i sydney och akte jet boat :P
    
dag 17. va vi på stranden tills flyget gick
   

resten av dagarna har ja inte hunnit ladda upp än :P
men nu ska jag dra till Danial, skriver mer sen, eller ah inte för att ja skrev så mkt xD men ändå.
pussen och kramen

Kommentarer
Postat av: Emma

va kul :) vart kommer den svarta tröjan med knappar och utan axelband ifrån? från dag 13 :P

2009-01-09 @ 10:14:42
URL: http://haringen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vartifrån kommer solglasögonen du hade på dig dag 5 ? skitsnygga :)

2009-01-09 @ 15:15:08
Postat av: Anonym

gör så det går att klicka och förstora bilderna :( man ser nästan ingenting :(

2009-01-09 @ 21:15:51
Postat av: Anonym

gör så det blir klickbara bilder så man ser bilderna i större format..

2009-01-10 @ 13:10:52
Postat av: Anonym

Det är bara att högerklicka på bilden och trycka spara som, sen spara den på skrivbordet

2009-01-12 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0