8 januari

tjenare.. ja jag ska aka hem om 1 och en halv timma :/ jag vill verkligen inte kanner ja nu.. asso ja vill fast ja vill inte, om ni fattar? jag vill bara hem till bastis och pojkvannen.. igar kvall akte jag hem till Anjie och trostade henne, sen kaka vi popcorn som min kusin gjorde at mig med extra mkt smor och salt pa (a) YUMMI! vi kolla pa filmen IT, asso den hette IT inte som ET ut som ordet IT xD haha. den va sa javla acklig :S den handla om en fucking clown som morda barn och massa.. usch den va laskig, jag kunde inte sova kan ja saga, allt som lat trodde ja va clownen xD haha. nar kl va halv 2 hade ja fortfarande inte lyckats fa hem pappa som druckit liiiite for manga ol -.-, nar ja gick in i garaget dar pappa, bruce och deras kompis satt, va de minst 30 ol pa bordet, TOMMA pa typ 3 timmar. menmen, pappa ar nog helt full av ol, eftersom att han druckit de i 3 veckor varje dag. nar vi kom hem va mamma skit sur, och pappa fick all skit inte jag (a) mahaha.
mamma vakte mig kl 8 -.- for att ja skulle duscha haret som tar ett ar innan de torkar. men iaf, efter ja duschat gick ja ner och at frukost for sista gangen pa 5 ar har i australien.. lite sorgligt faktiskt. sen drog jag ut och sola en sista gang ocksa.. och nu sitter jag har och skriver ett litet inlagg :D men jag masta faktiskt sluta nu.. for jag ska dra upp och packa de sista, :( aja, tillbaks till kalla sveriga och skolan .. KUL.
jag kommer inte kunna skriva forns pa mandag eller kanske tidigare, vi hoppas pa tidigare :D
ska flya 21 timmar -.- onska mig lycka till.
men nu ska jag ga och fixi dixa lite. pussen och kramen <3

Kommentarer
Postat av: Johannes<3

SYSTER(H)

2009-01-08 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0