7 januari, kvallen av 6 jan ocksa :P

igar kvall va ganska mysigt, riktigt mysigt faktiskt. mina kusiner kom och sen min kusin Antonys kompis (kommer inte ihag va han heter) xD. efter att jag nastan helt sjalv hade atit upp all frukt pa fruktfatet (a) sa akte jag Anjie, Anthony och hans kompis hem till min faster (Anjie) och kolla pa skrack filmen silence of the lambs, den va inte sa bra som ja trodde att den skulle va men den va lite sma laskig xD om ni inte gillar skrack filmer utan lite mer som CSI sa ar de en skit bra film. efter att ha kollar pa skrackfilm va ja tvungen o sova ensam i vardagsrummet :S PANIK jag kunde inte sova, xD jag hade tvn pa hela natten, fegis ja e (a) menmen man kan inte alltid va modig. om ja nu e de nangang xD mahah!
pa morgonen vaknade jag typ halv 11 och drog in och vakte killarna, haha dom fick damp men de sket ja i, jag satte pa tvn och lyssna pa massa latar (a) sen blev dom glada.. till frukost at vi sausage roll med ketchup, haha vilken frukost xD menmen de va gott iaf.. efter de gick killarna ut och spela finskt kubb och jag satt o kolla pa xD haha komiskt, fast ja trottna for dom sog xD sa jag och Anjie drog in och kolla pa film, jag tror den hette 13 Ghosts.. den va skit laskig :S ni borde se den. asso den e bara cp xD haha men aja. sen akte vi hem till Nana och Papa (dar jag bor, hos farmor och farfar) vi satt bara o snacka lite, sen akte dom hem och da stack jag ut i solen och sola i 4-5 timmar (a) niiice! sen sprang ja upp o duscha och nar ja stog i duschen kom alla igen, kandes inte sa bra, ja va tvungen att SKYNDA mig som fan kan ja saga xD och juste, min resvaska kommer nog vaga lite for mkt, for den ar overfull sen lite av mina klader ligger i mammas resvaska och lite i pappas (a) haha mucho klader!
jag och mina kusiner Anthony och Stuart bada nar dom kom hit (smart efter ja duschat, men skitsamma) xD. till middag fick vi kidney pie (UUUSCH) jag at inte de, jag at skink och pie ist xD haha, men min pappa at kidney pie, bla.. sen gick killarna ut och gjorde natt och jag gick till datorn sa nu sitter jag och skriver de har..

okej nu fick jag panik.. min faster kom in och grat och sa att dom va tvungna att aka hem for hennes kompis har dott.. asso fan .. javla skit :'( jag kanner inte hon som dog, men att se min faster grata ar de varsta som finns.. men jag ska aka till henne ikvall och sova dar tror ja. fan bra sista dag i Australien :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0