6 januari

idag vakna jag 0 igen.. ovanligt -.- jag gick och at frukost sen direkt ut i solen, de va 29 grader kl halv 10 pa morgonen, jag sola i kanske 2 timmar tills ja inte orka mer xD ja trodde ja skulle svimma. sa jag gick upp och duscha, satte pa mig lite klader. Sen drog jag och mamma ner till knox city :D jag kopte 

  • 2 vaskor
  • 1 troja
  • 2 tights


    efter de gick vi hem i varmen i UPPFORSBACKAR -.- nar ja kom hem bytte ja om direkt till shorts och t-shirt och gick ut och hjalpte pappa och bruce att mala taket xD kan ni se mig gora de? nej inte ja heller xD nu ska jag duscha, sen kommer alla mina slaktingar pa middag eftersom att jag aker hem om 3 dagar.. :( men jag langtar efter Danial och Jessica sa de ska bli kul anda.. fast ja langtar verkligen inte till SVERIGE -.- -.-
    nu ska jag dushca, shingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0