30 januari

äntligen fredag fan! efter skolan åkte jag till vallentuna centrum och noppa ögonbrynen, dom blev skit bra :D efter de träffa jag felicia och josse, vi drog till stan för att leta efter skor till feffe. efter stan pkte jag med felicia hem och lånade henne tröja och skinnjacka sen hämta pappa mig. vid 8 kom jessica, och vi gjorde oss i ordning, och drog ut och mötte feffe, josse och ely. Felicia och jessica sov hos mig, blev en ganska seg kväll :P aja.. nu ska jag sova pusss på er <33
jag hann aldrig lägga in bilder, men nu kommer dom :D

de här hade ja på mig i fredas


marcus, jag, bianca och alexandrish<3


de här låg på vårt skoltak utanför engelskan, fågelbajs tror ja :S nice va? -.-


ja är ingen vidare konsnär precis xD


[nån] har gjort fint i stan :D lite hjärtan här o där, riktigt jävla mysigt asso xD


jag&bästis innan vi skulle ut

Kommentarer
Postat av: bianca

HAHAHAHAHA , din bild är humor x'd

2009-02-04 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0