28 januari

tjenatjena, idag va de skola (konstigt) en fråga bara finns de nått som heter 15 års kris? :P för i sånt fall tror ja att ja har de, för jag typ sover när ja går och jag skojar inte, ja e SKIT trött.
amen iaf. idag fick vi kakor och massa på so för att fira min födelsedag som va igår, (de va också till sofia och sebbe) efter de drog jag till danial.. sen hade jag dans, men ja kunde inte va me då heller, utan satt o kolla på, :( kom hem typ halv 11 och nu sitter ja o skriver de här :P borde egentligen göra läxor men tror ni ja orkar de eller? jag har ju fan en uppsväld hals så ja nästan inte kan andas (jag skojar inte)..
aja nu ska jag sova, puss på skinkan <3

dansen, hade skit kul -.- not



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0