26 januari

tjena mors era söta figurer! haha.. idag va de skuula, måndag fyfan va de suger -.- efter skolan åkte jag till täby centrum med min bästavän, hon skulle köpa present till mig :P efter de drog jag till danial och lämna alla hans grejer, efter de va de dans, (ballet) men ja va inte me för jag är fortfarande sjuk så ja satt o kolla på i 1 och en halv timma -.- SJUKT KUL ASSO! nu är jag hemma och ska duscha nu alldeles strax oxh efter de har jag massa plugg, so och matte, okej inte så mkt, men de är ändå mkkt xD hahaha, aja nu ska jag duscha så mitt hår hinner torka innan ja ska sova :P
puss så länge

Sarah goes väldigt trött på fina kläder i skolan :P
spara allt till helgen fan!


Veronica innan spanskan ;D

haha veronica blev trött på livet,
så hon satte sig på golvet och "dog" :S


fattar inte vitsen med att ha en genomskinlig mascara :S


balleten, va så jävla rolig att kolla på -.- not
fick såjävla ONT I RUMPAN :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0