25 januari

mamma hämta mig hos danial halv 10 -.- eftersom att jag va tvungen att va i kyrkan kl 11! amen iaf, när vi kom till kyrkan satt vi där typ i 45 min och sjöng och lalala, juste de va en tant som typ sjöng opera bakom oss :P sen va vi tvungna att gå fram och ta nått som skulle likna bröd och doppa de i vin, och de smaka SKIIIIT!! sen fick jag min bibel :P haha, jag har en helt egen bibel :D nice. efter de åkte jag till jessica och hjälpte henne me fysiken sen åkte jag hem och plugga matte -.- gud va roligt! nu ska jag göra mig iordning och dra o dansa för första gången på 5 veckor :S japp, de kommer säkert gå skit bra.. not. aja önska min lycka till,
pussen och kramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0