23 januari

skolan va som vanligt förutom att ja o bianca va på cp humör typ nästan hela dan xD aja, efter skolan åkte jag till täby centrum för att träffa felicia, vi gick och kolla efter jacka till mig, sen hitta vi ett par fina skor som både typ blev kära i :P efter de vänta vi på mickis, då kom en typ 30 årig gubbe och sa hur söt ja va, och de läskiga va att han hade typ följt efter oss för han stirra på mig när han satt o fika på andra våningen.. lite creepyy. efter de träffade jag min älskling danial, och sen bytta jag och felicia jackor, så nu har jag min igen :P efter de drog jag hem till bianca, och sminka mig lite, efter 10 min va vi tvunga o gå till bussen -.- vi skulle äta middag med tjejorna :D eller nästan alla iaf, knde :P sen va de en kille som fråga om ja kunde köpa cigg åt dom och trodde ja va 18 (a) lite stolt faktiskt, asso att dom trodde ja va 18, xD haha.. sen åkte jag hem och soooooooooooooooooooooov!

jag försökte iaf va seriös xD


en emo i min skola använder den här som mössa :S
tindra blev min modell :D haha



ja alla går på toa på olika sätt :P


i täby centrum bestämde mikaela sig för att ta hål i örat helt plötsligt..
och hon klämde typ sönder min arm och skrek så ALLA kolla dit xD



påväg till middagen
´

jag&susanna


bianca&olivia <3


bianca&jag <3


16 tallrikar på 6 personer, de e bra, tjockis creeew!

Kommentarer
Postat av: bjanka

HAHAHAHAHA MÖSSAB ÄR JU BÄST ! XD och tack för att jag ser cp ut på alla bilder :')

2009-01-25 @ 00:06:55
Postat av: t

TA BORT BILDEN PÅ MIG NU TACK. annars anmäler jag dig . MOHAHAHHAHAHA :D<3

2009-01-26 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0