22 januari

tjenatjena, ida va en dag som precis alla andra dagar förutom att min bästis va sjuk.. de va hon igår också och kommer va imorn också :( hemskt ju.. jsute jo föresten vi hade fysik prov ida -.- de gick SKIIIIIIT! fast bättre än va de gick för bianca för hon lämna in provet direkt innan hon ens börjat xD haha, bravo bianca riktig pluggis har vi där asso xD efter skolan åkte ja till täby centrum och köpte skor, och sen åkte jag till danial. ja hann inte va där så länge eftersom att han skulle iväg och dansa xD haha, asso alla 9or i täby ska dansa bugg och vals o grejer xD haha skulle vilja se, men ja får inte komma in.. suck -.- nu ska jag plugga so som är till imorn :S good luck sarah davis


ja orkade inte me nått idag, så de blev samma sak me kläderna :P


nu kan faktiskt inte min spanska lärare klaga på mig, för till och med klassens mvg barn i spanska somna på spanska lektionen ;D


jag har en maskot :D som ja glömde i danials tröja-.- jävla skit


jaja, ja vet vi är skit sexiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0