21 januari, MIN PAPPA FYLLER ÅR IDAG :D

idag, försökte ja gå till skolan men de misslyckades så jag åkte hem kanske 11 :P jag va hemma och plugga i kanske 1 timme sen åkte jag hem till danial och va där tills typ 7. nu sitter jag hemma vid datorn och skriver de här, och jag måste plugga nu :'( ja har en känsla av att fysik provet som vi har imorn kommer gå skit eftersom att ja inte kan NÅNTING! menmen de får väll gå som de går :P
lite bilder bjuder ja på

JAG TYCKER NI BORDE SÄGA GRATTIS TILL MIN PAPPA SOM FYLLER 45 :O!




bra jobbat sarah?
fint spanskt frågetecken va? xD



veronica på spanskan
hennes kommentar; nej men nu tkr jag att du är väldigt Elak!



jag och min älskling Ubbe
ja vet.. båda är retards, men vi gillar duschen



jag försöker plugga men blev lite (lite mer än lite) störd av danial, som lekte paparazzi

Kommentarer
Postat av: Tilda-Li

Grattis till han (din pappa) !

2009-01-27 @ 19:31:02
URL: http://blondiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0