19 januari

imorse gick jag till doktorn och de visa sig att jag har halsfluss :( not så funny. så nu äter ja pencelin :( efter doktorn åkte jag och mamma till täby centrum för jag skulle mäta och se va ja har för ring storlek (a) efter de köpte jag chai latte, mums! ja va tvungen att åka tillbaka till skolan för ja hade glömt matte läxan som ja inte har gjort xD efter de köpte jag soppa och rabarber paj på ica i vallentuna :D jag tycker faktiskt att man har rätt till att tjocka sig när man e sjuk! aja nu ska jag gå och mysa med min hund Ubbe, kanske ska ta lite paj  också (a)
skriver kanske mer sen,
kärlek

mat är kärlek vafan, inget aneroxia barn här inte
jag <3 mat


jag och min älskade bebis<3


Kommentarer
Postat av: ooh guess who!

faktiskt en riktigt jävla söt hund du har:)

2009-01-19 @ 19:03:45
URL: http://franceschi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja undrar vem, ornella :P

tack, han är sötaste :D

2009-01-19 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0