17 januari

tjenatjena, som alla (eller dom som läst) så va jag med jessica bästavän igår. vi åkte till stan för att kolla på bio, men sån tur som vi har så va alla bra redan slutsålda, så vi bestämde att vi skulle kolla på bio i täby ist, så vi åkte till täby, men då va kl för sent så vi hann inte se på bio ändå.. så allt slutade med att vi gick och åt på donken som vanligt xD jag åkte hem till danial, vi snackade och redde ut allting, så nu har vi lovat varann att aldrig svika varann.. de känns väldigt bra, eftersom att jag verkligen älskar honom.
 aja nu ska ja duscha och sen äta kladdkaka (a) mahaha, tjockis ja vet, men man ska leva livet eller hur?
kramisen <3

de här hade ja på mig igår,
tröja från h&m
jeansen är feffes
skärp från australien



jag och min bästavän har ballaste ipodsen xD om man nu säger så :S


ja tycker han e så jävla sexig xD [not] nån som håller me mig?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

vart har ni köpt hörlurarna i samma färg som ipoderna ? :)

2009-01-18 @ 19:20:56
URL: http://corneliacarlsson.devote.se
Postat av: daavis

ja köpte dom i australien :)

2009-01-18 @ 19:35:53
Postat av: Anonym

bra att du börjat med dagens outfit :d

2009-01-18 @ 23:06:06
Postat av: Jessica

MAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, sexy gris

2009-01-19 @ 18:03:34
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0