16 & 17 januari

tjenare hörni, igår vare skola som vanligt, efter skolan drog jag till centrum för att möta Feffelitoooo, hon kom efter typ en halv timme -.- buss jävel asso. aja vi gick och köpte cola, sen drog vi till henne, för jag skulle låna hennes jacka och hon min, när vi hade bytt jackor o sånt, va vi tvunga o springa till bussen i högklackat :S haha hatar de, man ser ut som ett jävla cp då, men fan skämma ut sig är man ju van vid xD när vi stog o vänta på tåget fick vi svar på hur dumma i huvet killar verkligen är, dom stog o snacka om en skola om bara snygga och SMALA tjejer, jävla dum huven. hatar killar. aja ska inte diskriminera nån nu, men ja tror nog några håller me mig.. när vi kom till stan gick vi och åt på kungshallen, efter de gick vi och kolla va vi skulle se för bio, de blev twilight (vet inte hur man stavar).. efter de va de dags att vänta i 2 och en halv timme -.- kul, så vi gick och köpte en bh till mig, en rosa skiit gullig :D juste i täby centrum köpte jag 2 par örhängen.
vi hade inte så mkt o göra så vi satte oss vid bion på en bänk, då kom de en kille o fråga efter mitt nummer, typ 5 min efter danial gjort slut.. kändes lite wierd, men ja sa ja och gav han nån annans nummer, mohahhahaha (a)!! vi gick därifrån och då såg vi att dom följde efter oss, så vi sprang in på en godis affär och de såg dom inte, så dom gick förbi !! TUR, kändes lite läskigt. amen iaf, så vi köpte en godis påse för typ 50 spänn och gick till bion igen, nu äntligen va fde dags för bio, men jo gissa vad, när vi satte oss ner kom vi på att vi hade tappat GODIS PÅSEN :'( lite sorgligt. menmen filmen ägde åsneballe iaf. och sluta kanske halv 12, så vi tog tåget hem och sen roslagsbanan.. haha ja somna, som ja alltid gör på tåg xD menmen, de va typ inge folk. vi va tvungna o gå hem i -10 :S när vi kom hem va mina ben helt röda, så jag tog 2 täcken och la mig i sängen (a), sen gick vi o la oss,

idag ska jag va med jessica bästavän, vi ska kanske ut nånstans eller bara va hemma.. men ja skriver imorn eller ikväll,
 PUSSIIIIISSSSS OCH KRAAMMIIISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0