15 januari

idag är det då torsdag om inte alla redan vet de :P jag orkade inte skriva nått igår för jag satt och plugga med jessica sen hade jag inte ork att ens gå till datorn :P så ah, jag skriver nu ist.
idag va ganska nice dag, jag och alexandra bestämde låtarna och va vi ska ha för kläder på vårshowen :D FYYYFAN va nice de kommer bli! jag längtar så jävlllaa mkt! snart ska vi börja öva på dansen :D alla lektioner va skit tråkiga, men på dansen sista lektionen skulle vi dansa ni vet sån där saturday night fever dans xD HAHAHAH humor, de va så jävla kul, vi va tvungna att gå runt och typ leka tåg -.- pinsamt. menmen, min klass behöver man inte skämmas för xD
direkt efter skolan åkte jag och jessica till henne, och som vanligt satt vi och skämde ut oss på bussen (a). när vi gick av bussen gick vi till ica och köpte bullar och godis (a) killen i kassan börja skratta när han såg oss och vi berätta hur mkt bättre man tänker om man äter godis samtidigt som man pluggar.. haha, han skratta bra, och höll me lite. haha bra att nån tycker samma sak som jag och jessica xD
men iaf, nu är jag hemma hos jessica. det blev ingen träning idag för min tränare e sjuk, menmen ganska skönt iof. så ist för o träna åt ja godis (a) ja vet tjockis.. men nästa vecka börjar träningen på allvar.. 12 timmar/vecka altså 5 ggr i veckan, menmen de e nice. nej men nu ska jag gå och va social med jessica, hörs sen pussis och kramis <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0