13 januari

dagen började me att ja kom försent till första lektionen, efter de hade vi dans, vi skulle dansa flamenco, haha alla killar i klassen hade kjolar xD HAAHHAHA HUMOR PÅ RIKTIGT HÖG NIVÅ! efter skolan skulle ja snacka me danial och de gjorde ja också.. efter de hade ja träning -.- skit kul, första träningen på 4 veckor, snacka om att de va jobbigt, sen va ja ensam också, ingen annan kom, tack tjejer xD haha, efter träningen åkte jag hem till jessica för att plugga kemi, vi åt ostkaka om ni undrar :D jag fick ett litet dampanfall hos henne, och hon filma -.- hoppas verkligen att hon inte lägger ut den asso xD here comes little bilder.. haha bra svengelska ;D

haha humor!!


jag pluggar, faktiskt en ganska onormal syn


lite humor, greece på kinesiska :S



 


Kommentarer
Postat av: j

ofta du pratar med danial igen??:O

asså itne för o lägga mig i men du är värld så mycke bättre, ta inte tillbaka honom hela tiden!! han är itne värd de när han håller på som han gör asså..

2009-01-14 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0