12 januari

idag va då första skoldagen efter australien :( lite segt, men ja va fan hyper xD haha, ja hoppa runt och ah. efter skolan drog jag till täby centrum och träffade feffe och anna, sen drog jag till Danial, vi hade bråkat lite. trodde de skulle bli bättre, de blev de, men sen blev de skit igen, så nu äre.. ah, tänker inte snacka om de. har inte så mkt annat o skriva. efter danial skjutsa mamma mig till jessica för att plugga -.- men jag sov nästan bara xD min mamma hämta mig för kanske 15 min sen och nu sitter ja här och äter midda halv 11 :P fast ska nog gå och lägga mig nu, orkar inte va vaken längre.. mår för dåligt, nån som kan säga nått bra som gör att man kommer över killen man älskar mer än sitt liv?

skit i mitt ansikte.. ser ut som ett miffo
danial sarraf i mitt <3 föralltid


de här är de sista ja skriver om han och mig.


Kommentarer
Postat av: tina

awwe! va söta ni blev på bilden :)

2009-01-14 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0