11 januari

tjenatjena, idag eller ah klockan är 02:55 här så ja vet inte hur jag ska säga men skitsamma.. jag sover hos min älskling idag, och imorn ska jag hem ganska tidigt för jag ska hem och ta de lite lugnt, ja menar fan kl är 1 på dan i australien och 3 på natten här. så de känns lite udda sådär ;) aja men imorn, när ja e hemma så kanske Jessica ska komma till mig och plugga, för vi har haft massa kemi när a vart borta och vi har prov på fre -.- kul första veckan jag kommer tillbaka liksom.. juste yasser och hans flickvän gick just om ni undra.. aja nu ska jag försöka gå och va social med Danials släkt.. som är ganska svårt. bilder kommer imorn :)
pussssssss&kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0