1 jan

idag, dagen efter nyar, nyars dan eller vafan de nu kallas xD akte vi till Albury for att traffa min pappas biologiska pappa och mina biologiska kusiner for forsta gangen nansin. de va lite laskigt.. men de gick bra :) alla sa att jag och mina 2 tjej kusiner hade samma leende :S laskigt, och man sag att pappa va slakt me dom xD pappa, pappas pappa och pappas riktigt bror hade samma nasa, samma ogon, samma ALLT : O ganska Wierd faktiskt :P vi at jatte god middag, BUFFE :D YUMMII! efter de akte vi hem till mina (kusiner) och spela natt spel, vet inte va de heter men de va pa tvn iaf xD
jag har typ migran.. for ja har ont i huvet hela tiden och mar illa.. men iaf, vi fick skjuts hem av pappa (pappa) och jag somna direkt som vanligt xD
<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0