tisdag äre idag

aah tjenatjena, ja har inte skrivit i min blogg så mkt senaste tiden.. de beror på att ja imte haft tid riktigt, men nu ska ja försöka börja seriöst igen :D idag var de ju då skola.. som nog alla hade förutom sjuklingar och skolkare :P och ah förstås dom som inte går i skolan xD efter skolan åkte jag till Danial, de sluta inte så bra, men vi skiter i detaljerna. efter de va de dags för träning, gick SKIIT! hade ont i huvet, och när jag kom hem så skäller 3 hundar i kör o de är ju skit skönt för huvet.. eller inte. nu ska jag faktiskt försöka plugga lite spanska som ja har prov på, på torsdag faktiskt, vi hörs sen då :D pussen och kramen <3

fråga mig inte va han gör :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0