skidor

orkar inte berätta om varje dag så ja blandar liksom allt ist :P
jag och bästis va där i 3 dagar nej 2 aja skitsamma, vi hade skit kul. vid en ankarlift va de 2 killar asso som jobbade där. 1 av dem skulle ge oss liften då fastna hans vante och hans sprang efter.. efter de blev som som ett slags offer :P dom kasta en lift framför oss, kasta snöboll på mig, höll i liften skit länge så vi typ flög iväg sen, drog ner mina byxer o ah, ni kanske fattar att vi va deras hatobjekt, o de sorgliga va att de va vid den liften som våran favorit backe va xD haha lyckat. juste, de spöka på vårt hotellrum :O och nej jag driver inte, orkar inte berätta allt men jag är fullt seriös, de spöka, tro mig eller inte men de gjorde de :P
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0