oops sorry ^^

de är faktiskt inte mitt fel att ja inte skrivit de är tele2 :O dom höll på o fixa nån jävla grej så vi kunde inte använda internet, men nu är allt fixat :D as bra, eller hur?
nu ska jag försöka ta igen på alla dagar jag missat att skriva på, senaste dagen ja skrev va i söndags va? ah ja tror de, så ja börjar me måndagen då..


måndag: hände inte så mkt, först va de skola och sen dans.. ballet -.- sen vare hem och plugga, vad de va kommer ja ite ihåg men skitsamma, ja tror nog inte ni vill veta de heller :P

tisdag: först vare skolan och sen drog jag och jessica hem till mig och gjorde ingenting :P hon sov hos mig eftersom att de va romme dagen efter :D!!! SKIT KUL! vi kolla på film till typ 1, då kom vi på att vi skulleupp kl 4 så vi fick sova typ 3 timmar.. lyckat :P

ja undra va alexandra gjorde på danslektionen
ah så här blev resultater iaf xD


onsdag: DÅ VARE DAGS FÖR ROMME! :D feet nice, vi sov typ hela vägen dit och när vi tillslut kom dit va vi taggade som fan och sprang typ till backen.. ah i pjäxor då.. så ni kan ju kanske gissa hur de såg ut xD haha.. vet ni hur många blattar de e som åker skidor eller? :O trodde alla blattar tyckte de va svenne aktigt att göra de, men vart jag och jessica än gick så såg vi blattar. en sak ja tycker e ganska komiskt är att 4 åringar är typ bättre än alla på att åka skidor, dom tänker ju typ inte alls, utan dom bara åker, (önska jag kunde tänka som dom) -.- haha menmen, de gick skit bra iaf. på vägen hem sov vi också.,. ja vakna av att hanna och anna som satt bakom mig och jessica sa va söt hon är, va gulligt hon sover, haha lite pinsamy faktiskt :P aja efter 3 timmars resa som typ blev till 4 för att bussen fucka upp sig och stanna mitt i ingenstans, och jag fick panik och börja skrika (a) haha.. men iaf, när vi kom hem hade jag dans i 3 timmar, och kom hem kl 11.. gissa hur jag mådde dagen efter..
 och här får ni bilder :D!

japp vi kör på de oseriösa


alla ser lite lagom drogade ut


min bästis




jappsi,  där e fula jag


torsdag: i skolan va alla helt slut, jag gick i mjukiskläder utan smink och lockigt hår, kände mig ganska sexig faktiskt xD not. jag mådde skit, hade så hjävla ont i halsen, kändes som ja hade feber, som de visade sig att ja hade och hade skit ont i huvet, så de blev ingen träning för mig den dagen, utan bara sooovaaa

ja tror nog redana alla visste att min skola är onormal


fredag: jag va hemma från skolan i fredags, de va så jäövla skönt, jag sov till typ 12, och sen svulla ja rabarberpaj, glass, chips och massa, ganska chill dag eller va tycker ni? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0