hm..

jag kolla på min statestik, mina besökare bara sjunker o sjunker :O inte bra! men de får jag väll leva me, om folk tycker mitt liv e tråkigt så får dom väll tycka de då.. :P


men iaf, idag va de skola som vanligt, och på gympan fick man göra va man ville då fick några tjejer i min klass för sig o göra yoga :S så dom satte sig på golvet o började.. ja vet ja går i en normal skola. efter skolan åkte jag till täby centrum och köpte en tröja, eller ah ett linne, skulle köpa ett skärp också men de fanns ju såklart inte kvar.. typiskt. så ja trösta mig me en chai latte. sen va de dags för tandläkarn :O läskigt! ja hade typ tndsten så dom va tvungen o skrapa bort de.. lite äckligt men de gjorde skit ont! aja, nu är jag hemma och måste verkligen plugga spanska eftersom att ja har 3 timmar dns till 10 ikväll så kommer inte hinna plugga efter. men nu ska jag "plugga"
puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0