fredag

tjena mittbene :D haha.. idag va ja hos doktorn på morgonen och kolla min hals, jag är helt frisk och jag kan ta hål i tunga :D! WIIE! yes.. har längtat så jävla mkt och på onsdag händer de :D efter skolan åkte jag alexandra och stefanie till stan för att stefanie skule ta hål i läppen, de blev skit snyggt! hon passa riktigt bra i de.. när jag kom hem fick jag höra den tråkiga nyheten direkt när jag kom in genom dörren. att min mormor har dött. de första som kom upp i mitt huve är ett minne me henne som ja ALDRIG kommer glömma. jag var kanske 5 år och hon skulle sitta barnvakt, när jag skulle gå och lägga mig vägrade jag och la mig i fotöljen med enn täcke över mig, hon blev så sur så och skrek eller ah sa ganska högt, hundar katter ungar och faan.. haha mormor. de va då de. men du får ha de bra där uppe, jag älskar dig mormor <3

bara ja som tycker de där e lite humor?


de här hade jag på mig idag


de va sol idag fan,jag blev skit glad :D


en liten del av min så inte dryg klass


visst blev stefanies piercing fin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0