fredag kväll

tjenare, idag har jag inte gjort så mkt, va me zara, mimmi, esca, felicia, emma, josse, ellinor och ellen i täby centrum och bara tog de lugnt, alla skulle såklart sukta mig med donken bara för att ja inte kan äta de -.- så ja drack en milkshake ist, haha.
 men nu är det fredag kväll :D äntligen. ikväll blire fest i stan nånstans med maria, fast kommer inte kunna göra ett skit eftersom ja har en piercing i tungan -.- jätte kul, verkligen. aja om man vill va fin får man lida pin xD haha.
ja åt nyss soppa, me sugrör xD haha känner mig inte bara lite mobbad, aja nu ska jag gå och fixa mig, jag skriver när ja kommer hem :)
pussen <3

hahahhahah, zara & mimmi kör på fjortisstyle xD


zara&jenniefer världens gulligaste

Kommentarer
Postat av: johannes

oouuft;)

2009-03-02 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0