3 februari

tjena sötnosar. idag va ja tvungen att gå tidigt från skolan för ja skulle göra en sak. allt gick väldigt bra, så de får vi va glada över :D haha, efter skolan åkte jag till täby centrum där jag träffa christian av bara sådär, han stal mina vantar -.- så där stog jag skit sur och stressad och vill ha tillbaka mina vantar, men nejnej, jag ska bara röka klart -.- jajaa... haha xD efter de gick jag till vero moda och la in en skinnjacka som min mamma sen köpte, sen åkte jag hem till danial, jsute ja glömde berätta, JAG HALKA I CENTRUM!! jag va helt ensam -.- skit pinsamt! som tur är snacka ja me danial i tel xD så de va inte så pinsamt som de skulle vart om ja va hela jävla mobbad. vid typ 6 hämta min pappa mig, och när jag kom hem och gick upp på mitt rum ligger min nya jacka och en påse från ASOS.COM! NICE, äntligen hade mina fina kjolar kommit :D av någon skumm anledning kan jag inte ladda upp foton från min mobil, men jag ska försöka så lägger ja in bilder sen, nu ska jag äta..
pusssis <3



japp vi är tjockisar


ehm?


jag ÄLSKAR MIN SÄNG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd asså

2009-02-03 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0