2 januari

sorry för mitt damputbrott igår xD (a) men alla har väll sina stunder.. jaja skitsamma, hoppas ni förlåter mig xD HAHA, aja, idag har jag inte gjort så mkt, va hos doktorn och kollade min hals, [de va inte körtel feber] :D !! nice nu kan jag ta hål i tungan! som jag egentligen skulle gjort i lördas men så blev de inte, eftersom doktorn sa att ja KANSKE hade körtel feber.. aja shitsame. efter doktorn åkte jag till ungdomsmottagningen, sen åt jag donken, sen kom typ hela skolan till täby centrum! :D bla min bästavän! när hon hade kommit gick hon och åt donken, och jag fick en paj, bara för att ja e så söööt (a) not. sen va de dags för film.. I TAKET LYSER STJÄRNORNA! skit nice.. den va skit sorlig, nästan alla grät xD ganska kul faktiskt. efter bion träffa ja feffe och lämna tbx hennes tröja och sen va de dags att springa till tåget som gick om 3 min, vi hann faktiskt me de! jag hoppa av i visinge, för jag skulle hem till donya. när vi väl kom hem till henne gjorde vi inte så mkt, vi snacka mest bara. efter ett tag hämta min mamma mig och nu ska jag pluuuugaaa engelska -.- FYFAN VA KUL! aja nu måste jag faktiskt göra de! jag ska bli pluggis har jag bestämt mig för. ja vet va alla kommer säga. (lycka till) men jag ska faktiskt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0