1 februari

jasså, då är första inlägget i februari dåra.. ja idag va de dags för kyrkan igen -.- så jävla tråkigt, menmen de är väll bra att lära sig lite xD hahaha, som tex att sjunga (a) XD AHAH tror ja dör. aja efter kyrkan åkte jag och min bästis jessica till stan. jag köpte, 5 tröjor och 1 par strumpbyxor och sen blev de fika (a) mahaha mådde lite illa efteråt. efter stan åkte vi hem och nu sitter jag här, måste egentligen läsa skolbok men ja orkar inte. juste ja fick IG på mitt fysik prov -.- jävla APBAJS! och matte provet gick inte heller nå vidare bra.. menmen sån tär väll livet. nu ska jag faktiskt gå och äta lite mat, som ja längtat efter hela dan! :D nice, aja skriver sen
pusssssssssspussss <3

inte min tröja, de är feffes, men ja hade på mig den till stan (a)


alla är sexiga på sitt egna sett xD


liksom va? :S


ni får ursäkta min bästavän



Kommentarer
Postat av: Din bestis

oyes, vi är sexiga som få -.- x'')

2009-02-01 @ 19:03:41
Postat av: donya

asso omg, kolla han/hon i bakgrunden i bilden på dig o jessica i rulltrappan. kolla hur personen ser ut asso shit va jag skrattar xD

2009-02-01 @ 20:13:42
Postat av: Anonym

fett fint tröja som är "feffes" vart är den köpt?

2009-02-01 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0