Tisdag.. HeHe

Tjo bräääs, haha! jag kunde inte skriva igår för jag mådde ganska dåligt och jag pluggade matte, spanska och svenska redovisning. För eran information, så gick spanska provet helt okej, matten helt okej och svenska redovisningen SKIT BAJS SKIT DÅLIGT! Menmen, thats life. Hejdå Mvg i svenska?
Juste fan, jag tog sprutan mot svinis igår, gjorde inte alls ont. Men nu därimot gör de så jävla ont i armen! och jag är typ halvt sjuk.. Så vi får väll se hur det blir med skolan imorgon.
Inget plugg den här kvällen, helt amazing! första gången på typ 2 månader. Riktigt skönt! Så nu ska jag ta och njuta av det, och när jag menar njuta, så menar jag SOVA!
SHUUUeZELUU xoxo Sarah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0