Nu är jag igång igen! :D

Tjaaaa hörni :D! nu ska jag börja blogga igen, har saknat den faktiskt. haha!^
Juste nu sitter jag med frukost på sängen, hihi min mamma är så gullig! Fast jag har match snart och det suger -.- är verkligen inte på humör för det!
men iaf, jag orkar inte berätta om varje dag som varit som jag inte bloggat på, så jag berättar bara om igår, asså fredag.
Jag var först med Jemma, sen åkte vi hem till Maria på Tjej "chill krök" sen drog alla vi 11 tjejer på fest, där träffade vi lite mer roliga människor.
Igår va en händelserik kväll! HAHA! nej men seriöst, på bussen hem från danderyd 690an, Satt det en kille framför oss och bråkade med 2 killar och en dam som var typ 50, om fotbollslag -.- Tillslut blev jag och Jemma så jävla irriterade, så jag skrek 'kan ni bara hålla käften' och sen efter de så börja han bråka med oss istället, sen tillslut så knocka en av de killarna han bråka med först honom. Men han fortsatte ändå, haha jävla kille alltså xD Sen tillslut så sa han att han skulle sprida ett rykte om att jag knullat med hela Vallentuna, Haha vi får väll se hur det går med det, eftersom att han inte ens känner mig, och som han sa själv har han aldrig sätt mig förut! XD HAHAHA!
Ska gå och byta om nu, skriver senare, puss på er <3

Raz, Jemma & jag

Jemma sötnos

Jemma, Jag, Feffe, Josse & Mickis

Hanna, Jemma, Jag, Mickis & Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0