Lördag

tjo! idag är det lördag, alltså inte alls långt kvar till nyår. Längtar som in i helvete till det nya året, ska bli så skönt!
Men iaf. Idag ska jag spela match i Salk, dom har typ 14 banor, de är gigantiskt. Men jag orkar fan verkligen inte, är så otaggad man kan bli-.- Ska snart åka till vallentuna tennis och bolla in lite me pappa och hans kompis. Så jag vaknar till lite, hahah!
Ikväll ska jag vara med Jemma i think. Skulle egentligen fikat med världens snygging idag, men nej då kom fucking äckel matchen i vägen -.- DE SUGER!
aja haha skriver sen ;D
xoxo Sarah Davis


Kommentarer
Postat av: stefanie

sv. hehe jag vet, patrik sa det x) men asså det var fint och coolt tycker jag :D

2009-12-26 @ 19:58:17
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 22:45:51
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0