jay leno?

Okej de här är ganska sjukt. Min pappa tog med mig till nån snubbe som har massa gamla bilar [ja vet kul tänker ni] men de va faktiskt sjukt nice. Snubben känner Jay Leno, han har bilar som sammalagt är värda 50 miljoner, han kom på flytvästar som är skottsäkra och säljer dom till navy i typ alla länder. Det är sjukt att en sån snubbe bor i vallentuna av alla ställen.
Jag blev kär i en av hans bilar som han köpt från john Lennon. Den var SJUUUKT snygg. Fast den kosta 5 och en halv miljon, så.. In my dreams :(
Min pappa fixar alltså hans bilar och hans kompisar som också är miljonärer. Så det är väll ganska så nice.

Här är 3 av bilarna.. man ser inte min favvo.. snyft


Det här är Jay Leno för er som inte visste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0