Ett änglabarn

har typ ingenting att skriva. Så jag kommer skriva lite random saker ;D
Jag åt nyss korvstroganoff [vetintehurdestavas] med ris.. Ska snart dra och dansa hörni, poledance, sexisexi ;D haha!
Igår, så kollade jag, jessica, john, anton och lukas på film hemma hos John, vi såg först en av de sämsta filmerna jag någonsin sett, den va verkligen sämst! sen såg vi baksmällen, SÅ JÄVLA KLOCKREN! så jävla skön film!
Idag har jag inte gjort nått speciellt, har tränat tennis 1 timme sen gymman 1 timme. Sen bara vart hemma och typ sovit [?] är så jävla trött.. Har suttit uppe och snackat med mr.hemlig till 5 varje natt, och vart tvungen att gå upp klockan 10 på morgonen hela tiden också. Så.. så mycket sömn har inte blivit så mkt.
Men ska gå och byta om nu, sen blir de danciiidance!
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0